Felvételi tájékoztató a 2021/2022-es tanévre

 

S.sz   Tagozat kódja Szakma azonosító száma Szakképesítés megnevezése Ágazati besorolás Iskola-rendszerű képzési idő A szakképzésért felelős miniszter Választható idegen nyelv
1.

t

e

c

h

n

i

k

u

m

 

0040 5 0613 12 03 Szoftverfejlesztő és -tesztelő technikus Informatika és távközlés 5 év informatikáért felelős miniszter angol
2. 0050 5 0913 03 04 Gyakorló ápoló Egészségügy 5 év egészségügyért felelős miniszter angol/német

 

 

S.sz   Tagozat kódja Szakma azonosító száma Szakképesítés megnevezése Szakképesítés szakmairányai Ágazati besorolás Iskola-rendszerű képzési idő A szakképzésért felelős miniszter Választható idegen nyelv
3.

s

z

a

k

g

i

m

n

á

z

i

u

m

 

0070 4 0119 01 Pedagógiai munkatárs Pedagógiai asszisztens Pedagógia 5 év oktatásért felelős miniszter

angol

10. évfolyamtól második idegen nyelv német

4. 0071 4 0119 01 Pedagógiai munkatárs Gyógypedagógiai asszisztens Pedagógia 5 év oktatásért felelős miniszter

angol

10. évfolyamtól második idegen nyelv német

 

A technikumi képzések általános jellemzői:

  • 9-13. évfolyamon a közismereti tantárgyak mellett az ágazatnak megfelelő szakmai képzés is folyik.
  • A tanulók a 9-10. évfolyamon elsajátítják az ágazathoz tartozó szakmai alapismereteket.
  • A 10. osztály végén minden tanuló ágazati alapvizsgát A következő 3 évben mindenki a választott szakmájának megfelelő szakmai képzésben részesül.
  • Érettségi és szakmai vizsgát minden tanuló a 13. év végén tehet.
  • Az érettségiző a szakmai tantárgyakból szakmai érettségi vizsgát tesz, mely során az ágazatnak megfelelő szakképesítést (technikusi oklevelet) szerezhet.
  • A szak elvégzésével a tanulók alkalmassá válnak szakmájukon belül önálló munkavégzésre, illetve szakirányú továbbtanulásra.
  • A technikum egyesíti a gimnázium és a szakmatanulás előnyeit:
    • Matematikából, magyarból, történelemből, valamint idegen nyelvből ugyanaz a tananyagtartalom, mint a gimnáziumban. Ezekből a közismereti tantárgyakból érettségi vizsgával zárul az oktatás, előrehozott érettségi lehetőségével.
    • Nem kell 5. érettségi tantárgyat választani, mivel a szakmai vizsga lesz az ötödik érettségi tantárgy.
    • A technikusi vizsga emelt szintű érettségi tantárgynak számít.

 

Felvételi vizsga: nincs

 

A felvétel feltétele:

  • Valamennyi szakmacsoportban/ágazatban az általános iskola eredményes befejezése.
  • A választott ágazatnak megfelelő egészségügyi/pályaalkalmasság.

 

Rangsorolás:

Minden képzési specialitásunk esetén 80 pontos felvételi rendszert dolgoztunk ki. Az összpontszám a hozott pontok (60 pont) és a szerzett pontok (20 pont) összessége.

A HOZOTT PONTOKat minden szak esetén a 7. osztályos év végi és a 8. osztályos félévi jegyekből számítjuk a következő módon: magyar nyelv (max. 10 pont) magyar irodalom (max. 10 pont), matematika (max. 10 pont), történelem (max. 10 pont), idegen nyelv (max. 10 pont), biológia vagy informatika közül az egyik, azzal a megkötéssel, hogy a 7. évvégi és a 8. félévi tárgy ugyanaz a kell, hogy legyen (max. 10 pont). Így az általános iskolából maximum 60 pontot hozhatnak a diákok.

A SZERZETT PONTOKat szóbeli elbeszélgetés eredménye adja az alább ismertetett módon. Ezzel maximálisan 20 pont szerezhető.

A felvételi bizottságok 2 főből állnak. Az elbeszélgetések maximum 10 percig tartanak. A szóbeli meghallgatáson szerezhető legmagasabb pontszám 20 pont.

 

A szóbeli elbeszélgetésen szerezhető 20 pont értékelési szempontjai:

  • megjelenés, kommunikációs készség (10 pont)
  • továbbtanulási elképzelés, a jövőre vonatkozó tanulmányi tervek (5 pont)
  • az ismeretek alkalmazásának képessége (5 pont)

A TÖBBLETPONT adható (5 pont) annak a jelentkezőnek

  • aki részt vesz az intézmény felzárkóztató képzésein, szakkörein.
  • versenyeredményeket igazoló dokumentum bemutatása (A szóbeli elbeszélgetésen kell bemutatni a tanulmányi versenyeredményt igazoló dokumentumot.)

 

A sajátos nevelési igényű tanulókra vonatkozó információk:

  1. Iskolánk az alábbi sajátos nevelési igényű tanulókat fogadja:
  • egyéb pszichés fejlődési – súlyos tanulási, figyelem- vagy magatartásszabályozási – zavarral küzdő tanulók.
  1. A sajátos nevelési igényű tanulók felvétele ugyan olyan módon történik, mint a többi 8. osztályos tanulóé (lásd „Rangsorolás”). Ezek a jelentkezők nem képeznek külön rangsort.
  2. A sajátos nevelési igényű tanuló integrált nevelése és oktatása mellett – kötelezően – gyógypedagógus irányításával fejlesztő foglalkozásokban is részesül.
  3. A tanuló – a szakértői véleményben foglaltak alapján – a szülő kérésére felmentéseket és kedvezményeket kaphat.
  4. A szakértői véleményeket kérjük a jelentkezéshez csatolni.

 

A beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel (BTMN) küzdő tanulókra vonatkozó szabályok:

  1. Az ilyen szakvéleménnyel rendelkező tanulókat iskolánk a felvételi eljárás során korlátozás nélkül fogadja.
  2. Felvételük ugyan olyan módon történik, mint a többi 8. osztályos tanulóé (lásd „Rangsorolás”). Ezek a jelentkezők nem képeznek külön rangsort.
  3. A szakértői véleményeket kérjük a jelentkezéshez csatolni.

A felvételi elbeszélgetés időpontja: 2021.03.01-03. között (előzetes besorolás alapján) 

 Elérhetőségek:

Képzéseinkről – a megadott telefonszámon és e-mail címen – az iskola vezetői és az iskolatitkár folyamatosan tájékoztatják az érdeklődőket. Ezen kívül az iskola honlapján (premontrei-keszthely.hu) lehet tájékozódni az aktuális képzési kínálatról.

 

INFORMATIKA ÉS TÁVKÖZLÉS ÁGAZAT – 5 ÉVES KÉPZÉS

  1. Szoftverfejlesztő és- tesztelő TECHNIKUS

Államilag támogatott, ösztöndíjas képzés

Informatika és távközlés ágazat 5 éves képzése, amely érettségivel és technikus szintű szakképzettség megszerzésével zárul.

A Szoftverfejlesztő és- tesztelő technikus olyan szakember, aki képes webes- és asztali alkalmazást (szoftvert) tervezni, fejleszteni, tesztelni és dokumentálni. A programozási feladatokon túl adatbázisok tervezését és kezelését is elvégzi.

Csapatban dolgozva együttműködik a szoftverfejlesztési projektben résztvevő többi munkatárásával, képes a csoportmunkát támogató fejlesztői eszközök hatékony használatára.

KOMPETENCIAELVÁRÁS

Informatikai ismeretek, logikus gondolkodási és problémamegoldó képesség, ügyfélközpontú hozzáállás, rendszerszintű gondolkodás, együttműködési készség.

A SZAKKÉPZETTSÉGGEL RENDELKEZŐ

  • számítógépet kezel, üzemeltet;
  • fejlesztéshez szükséges szoftvereket telepít, használ;
  • weboldalakat tervez és kódol;
  • webes kliens és szerver oldali alkalmazásokat tervez és fejleszt;
  • asztali alkalmazást (szoftvert) tervez és fejleszt;
  • szoftvereket tesztel;
  • adatbázisokat tervez és kezel;
  • csoportmunkát és együttműködést támogató szoftvereket használ;
  • erőforrást és időszükségletet határoz meg.

Ajánlott minden fiatal számára, akit az informatikai szoftverek világa nemcsak vonz, hanem azok fejlesztése, tökéletesítése is érdekel.

 

Alkalmassági követelmények:

Foglalkozásegészségügyi alkalmassági vizsgálat: Nem szükséges.

Pályaalkalmassági vizsgálat: Nem szükséges.

 

EGÉSZSÉGÜGYI ÁGAZAT – 5 ÉVES KÉPZÉS

  1. Gyakorló ápoló

Egészségügy ágazat 5 éves képzése, amely érettségi és technikusi szintű szakképzettség megszerzésével zárul.

Az egészségügyi technikumi képzés a közismereti tartalmak mellett a gyakorló ápoló szakképzettség megszerzésére kínál lehetőséget. A 9-12. évfolyamon a képzés valamennyi egészségügyi szakma területén azonos tartalommal zajlik. A képzés célja egyrészről olyan stabil, széleskörű alapozó ismeretek biztosítása, amelyek birtokában a tanuló megalapozottan tud szakmát választani, másrészről a tanulók olyan, jól képzett középfokú végzettségű szakemberekké váljanak, akikre nagy szükség van egészségügyi intézményekben.

Az egészségügyi ellátás HIVATÁS.

A GYAKORLÓ ÁPOLÓ hiányszakma, mely mindig biztos elhelyezkedési lehetőséget kínál az egészségügyi szakképesítéssel rendelkezőknek.

A képzés célja, a fekvő és járó beteg ellátásban tevékenykedő olyan szakember képzése, aki felismeri a beteg szükségletei szerinti igényeit, és képes azt annak fontossági sorrendjének megfelelően kielégíteni.

Tevékenysége során alapápolási és asszisztensi feladatokat lát el, felismeri a megváltozott fiziológiai szükségletekkel rendelkező állapotokat és segíti a különböző életkorú beteg embert fiziológiás és magasabb rendű szükségletei kielégítésében.

Eszközöket készít elő a különböző eszközös és laboratóriumi vizsgálatokhoz, diagnosztikus és terápiás beavatkozásokhoz, kivitelezésükben segítséget nyújt az egészségügyi team tagjainak.

Biztonságos ápolási környezetet teremt, előírás szerűen kezeli a fertőző anyagokat, eszközöket.

Megfigyeli, értelmezi, dokumentálja a beteg tüneteit, jelzi a fiziológiástól eltérőket, felismeri az életet veszélyeztető paramétereket. Szükség esetén megkezdi az újraélesztést.

Munkáját a magasabb hatáskörű ápoló irányításával, az ápoló team tagjaként végzi.

Sürgős és fenyegető esetet észlel, beavatkozik, asszisztál, fájdalmat felismer, mér és beavatkozik az utasításnak megfelelően.

Megfelelően kommunikál a beteggel, a hozzátartozókkal, valamint az ellátó team tagjaival.

 

Alkalmassági követelmények

Foglalkozásegészségügyi alkalmassági vizsgálat: Szükséges.

Az egészségügyi tevékenység végzéséhez szükséges egészségi alkalmasság vizsgálat elvégzése, a 40/2004. (IV.26.) ESZCSM rendeletben foglaltak szerint (az egészségügyi tevékenységre való alkalmasságot kizáró korlátozások figyelembevételével) A munkaköri, szakmai, illetve személyi higiénés alkalmasság orvosi vizsgálatáról és véleményezéséről szóló 33/1998. (VI. 24.) NM rendelet 4. §. (3) a pontjában meghatározott szakmai alkalmassági vizsgálat.

Pályaalkalmassági vizsgálat: Szükséges.

Pszichikai alkalmassági vizsgálat:

  • pszichés egyensúly megléte,
  • devianciák hiánya,
  • intellektuális képességek megléte,
  • figyelmi képességek megfelelősége,
  • személyiségi sajátosságok megfelelősége,
  • pályamotiváció megfelelősége

Ajánlott minden fiatal számára, aki jó verbális képességgel rendelkezik, könnyen teremt kapcsolatot és fontos számára a mások iránti felelősségvállalás és a segítségnyújtás.

Szakgimnáziumi képzések 
 

PEDAGÓGIA ÁGAZAT – 5 ÉVES KÉPZÉS

  1. Pedagógiai munkatárs
    • Pedagógiai asszisztens
    • Gyógypedagógiai asszisztens

Pedagógia ágazat 5 éves képzése, amely érettségi és technikusi szintű szakképzettség megszerzésével zárul.

Választható képzések 5 éves szakgimnáziumi képzésben:

Pedagógiai asszisztens

− köznevelési intézményekben foglalkoztatott

− csoportos, frontális munkák a gyerekekkel

− családokkal kapcsolattartás, gyermekvédelem, családvédelem

− sajátos nevelési igényű gyermekek

− beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézségekkel küzdők

Gyógypedagógiai asszisztens

− köznevelési intézményekben foglalkoztatott

− fogyatékkal élők,

− sajátos nevelési igényű gyermekek

− beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézségekkel küzdők

− mindezek irányított egyéni fejlesztése

Képzési idő: 9-13. osztály a szakgimnáziumokban

Leírás

Pedagógiai asszisztens, valamint Gyógypedagógiai asszisztens köznevelési és egyéb (gyermeknevelő) intézményekben pedagógus munkát segítő feladatokat lát el, felsőfokú végzettségű pedagógus/gyógypedagógus irányítása mellett végzi szakirányú munkáját.

Kompetenciaelvárás

A Pedagógiai asszisztens köznevelési és egyéb (gyermeknevelő) intézményekben pedagógus munkát segítő feladatokat lát el, felsőfokú végzettségű pedagógus irányítása mellett végzi szakirányú munkáját

A Gyógypedagógiai asszisztens fogyatékkal élő, sajátos nevelési igényű, beilleszkedési, tanulási, magatartási hátrányokkal bíró gyermekekkel a szakember/szaktanár iránymutatása mellett dolgozik.

Mindkét szakmairány tekintetében közreműködik a tanórai és tanórán kívüli, továbbá intézményen kívüli foglalkozások előkészítésében és lebonyolításában. A pedagógus, illetve egyéb szakember gyógypedagógus/konduktor/pszichológus útmutatásai alapján ellátja az egyes nevelési asszisztensi feladatokat. Felügyeli, kíséri a tanulókat vagy csoportokat, gondozási feladatokat végez, tevékenyen részt vesz a higiénés szokásrendszer kialakításában, közösen végezhető munkatevékenységekben. Közreműködik a gyermekek, tanulók szabadidős tevékenységének előkészítésében, szervezésében, segít a lebonyolításban.

A gyógypedagógiai asszisztens szakképesítéssel rendelkező:

  • Munkáját sajátos nevelésű igényű gyermekek/tanulók bölcsődéiben, óvodában, általános iskolában, korai fejlesztő központban, speciális gyermekotthonban, speciális lakásotthonban és felnőtt fogyatékkal élők intézményében, gyógypedagógus irányítása mellett végzi.
  • A gyógypedagógiai asszisztens gyógypedagógiai, pedagógiai, pszichológiai, egészségtani ismeretekkel rendelkezik, amely ismereteket a gyakorlatban is képes alkalmazni.
  • Ismeri a speciális gyógypedagógiai eszközöket.
  • Gyermekszeretet, jó együttműködési és kommunikációs készség, empátia és tolerancia jellemzi.
  • Munkája során gondozási, szervezési feladatokat lát el, felügyeli, kíséri a gyermekeket és segítséget nyújt a nevelés, oktatás folyamatában.
  • Részt vesz az intézményi és intézményen kívüli programokban.
  • A gyógypedagógiai asszisztens munkája változatos, amelyet az is befolyásol, hogy mely fogyatékossági típusba tartozó személyek segítése a feladata.

A pedagógiai asszisztens szakképesítéssel rendelkező:

  • Munkáját óvodában, iskolában, gyermekotthonban, lakásotthonban, családsegítő központban végzi, pedagógus szakember irányítása mellett.
  • A pedagógiai asszisztens pedagógiai, pszichológiai, egészségtani ismeretekkel rendelkezik, amely ismereteket a gyakorlatban is képes alkalmazni.
  • Ismeri a gyermek személyiségfejlődésének legfontosabb sajátosságait, gyermekszeretet, jó együttműködési és kommunikációs készség, empátia és tolerancia jellemzi.
  • Munkája során együttműködik a pedagógussal, a családdal és a gyermekkel. Részt vesz az óvodai programokban, tevékenységekben, a tanórai, a tanórán kívüli és szabadidős feladatok előkészítésében és lebonyolításában. Felügyeli, kíséri a csoportokat, gondozási feladatokat végez, részt vesz a higiénés szokásrendszer kialakításában.
  • Gyermek- és ifjúságvédelmi feladatokat lát el.

Ajánlott minden fiatal számára, aki elhivatottságot érez a gyermekközösséggel való nevelő, oktató, gondozó munkában aktívan részt venni, vállalva az egyéni fejlesztéshez kapcsolódó feladatok ellátását is.

 

Pedagógiai munkatárs (Pedagógiai asszisztens szakmairány)

  1. Pedagógia ágazat – Pedagógiai munkatárs – (a szakmairány megnevezésével) – Pedagógiai

asszisztens szakmairány, 9-13. osztály a szakgimnáziumokban.

Kapcsolódó kimenet: Dajka részszakképesítés

Leírás

A pedagógiai asszisztens köznevelési és egyéb (gyermeknevelő) intézményekben pedagógus munkát segítő feladatokat lát el, felsőfokú végzettségű pedagógus irányítása mellett végzi szakirányú munkáját.

Kompetenciaelvárás

Közreműködik az óvodai, iskolai tevékenységek előkészítésében és lebonyolításában. Tevékenyen részt vesz a gyermek, tanuló higiénés szokásrendszerének kialakításában, felügyeli, kíséri a gyermekeket, részt vesz a szabadidős tevékenységének szervezésében. Ismeri a differenciált bánásmód szabályait, pedagógus irányításával alkalmazza, segíti a család és az intézmény kapcsolattartását. Különös figyelmet fordít a hátrányos szociokulturális környezetből érkező gyermekre, munkáját a családdal, speciális szakemberekkel végzi.

A szakképesítéssel rendelkező:

  • Jellemzően közalkalmazottként a köznevelés intézményeiben foglalkoztatott munkatárs
  • Ismeri a gyermeki személyiség legfontosabb jegyeit, pedagógus irányítása mellett nevelést, oktatást segítő tevékenységet végez
  • Gyermekszeretet, jó együttműködési képesség, csapatmunka, ápolt megjelenés jellemzi
  • Szakember irányításával támogatja, segíti a fogyatékkal élő, SNI-s, BTM-es gyermekek tervezett fejlesztő programját

Ajánlott minden fiatal számára, aki szereti és ismeri a gyermeki személyiség adott korosztályának jellemzőit, elfogadja, tudja szakember irányítása mellett végezni segítő, gyermeki személyiséget építő, szeretetteljes segítő és a gyermeki személyiségfejlődésének alárendelt munkáját.

 

Alkalmassági követelmények:

Foglalkozásegészségügyi alkalmassági vizsgálat: Nem szükséges.

Pályaalkalmassági vizsgálat: Nem szükséges.


 Pedagógiai munkatárs (Gyógypedagógiai asszisztens szakmairány)

  1. Pedagógia ágazat – Pedagógiai munkatárs – (a szakmairány megnevezésével) Gyógypedagógiai asszisztens szakmairány, 9-13. osztály a szakgimnáziumokban.

Kapcsolódó kimenet: Dajka részszakképesítés

Leírás

A gyógypedagógiai asszisztens munkáját bölcsődében, integrált óvodában, iskolában, speciális óvodában, iskolában, speciális gyermekotthonban, speciális lakásotthonban és felnőtt fogyatékkal élők intézményeiben végzi.

Kompetenciaelvárás

A Gyógypedagógiai asszisztens munkáját fogyatékkal élő, sajátos nevelési igényű, beilleszkedési, tanulási, magatartási hátrányokkal bíró gyermekekkel szakember/szaktanár iránymutatása mellett végzi. Részt vesz a közvetlen gyógypedagógiai munka előkészítésében. Közreműködik a tanórai, a tanórán kívüli és intézményen kívüli foglalkozások előkészítésében és lebonyolításában. A gyógypedagógus/konduktor/pszichológus útmutatásai alapján ellátja az egyes sajátos nevelési igényspecifikus, fogyatékosság-specifikus, gyógypedagógiai asszisztensi feladatokat. Felügyeli, kíséri tanulókat vagy csoportokat, gondozási feladatokat végez, tevékenyen részt vesz a higiénés szokásrendszer kialakításában, közösen végezhető munkatevékenységekben. Közreműködik a gyermekek, tanulók szabadidős tevékenységének előkészítésében, szervezésében, segít a lebonyolításban.

A szakképesítéssel rendelkező:

  • Jellemzően közalkalmazottként a köznevelés intézményeiben foglalkoztatott munkatárs.
  • Ismeri a gyermeki személyiség legfontosabb jegyeit, pedagógus irányítása mellett a nevelést, oktatást segítő tevékenységet végez.
  • Gyermekszeretet, jó együttműködési képesség, csapatmunka, ápolt megjelenés jellemzi.
  • A szakképesítéssel rendelkező jó szövegértéssel, kommunikációs készséggel tiszta magyar beszéddel képes adekvát kommunikációra, információk gyűjtésére, empátiára, toleranciára, gondozási, önkiszolgálási feladatok irányítására, a szabadidős tevékenységek, munkatevékenységek szervezésére, megvalósítására, differenciált bánásmódra, a különleges bánásmódot igénylő gyermek felismerésére, a felelős szaktanár/szakember által kijelölt feladatok végrehajtására.

Ajánlott minden fiatal számára, aki képes azon gyermekekkel való nevelő, oktató munkában aktívan részt venni, akik az átlag képességű gyermekektől valamilyen szempont(ok) miatt eltér(nek), így ezzel vállalják az egyéni fejlesztéshez kapcsolódó, az egységes neveléstől eltérő feladatokat.

Alkalmassági követelmények:

Foglalkozásegészségügyi alkalmassági vizsgálat: Nem szükséges.

Pályaalkalmassági vizsgálat: Nem szükséges.

Felvételi vizsga: nincs

 

A felvétel feltétele:

  • Valamennyi szakmacsoportban/ágazatban az általános iskola eredményes befejezése.
  • A választott ágazatnak megfelelő egészségügyi/pályaalkalmasság.

 

Rangsorolás:

Minden képzési specialitásunk esetén 80 pontos felvételi rendszert dolgoztunk ki. Az összpontszám a hozott pontok (60 pont) és a szerzett pontok (20 pont) összessége.

A HOZOTT PONTOKat minden szak esetén a 7. osztályos év végi és a 8. osztályos félévi jegyekből számítjuk a következő módon: magyar nyelv (max. 10 pont) magyar irodalom (max. 10 pont), matematika (max. 10 pont), történelem (max. 10 pont), idegen nyelv (max. 10 pont), biológia vagy informatika közül az egyik, azzal a megkötéssel, hogy a 7. évvégi és a 8. félévi tárgy ugyanaz a kell, hogy legyen (max. 10 pont). Így az általános iskolából maximum 60 pontot hozhatnak a diákok.

A SZERZETT PONTOKat szóbeli elbeszélgetés eredménye adja az alább ismertetett módon. Ezzel maximálisan 20 pont szerezhető.

A felvételi bizottságok 2 főből állnak. Az elbeszélgetések maximum 10 percig tartanak. A szóbeli meghallgatáson szerezhető legmagasabb pontszám 20 pont.

 

A szóbeli elbeszélgetésen szerezhető 20 pont értékelési szempontjai:

  • megjelenés, kommunikációs készség (10 pont)
  • továbbtanulási elképzelés, a jövőre vonatkozó tanulmányi tervek (5 pont)
  • az ismeretek alkalmazásának képessége (5 pont)

 

A TÖBBLETPONT adható (5 pont) annak a jelentkezőnek

  • aki részt vesz az intézmény felzárkóztató képzésein, szakkörein.
  • versenyeredményeket igazoló dokumentum bemutatása (A szóbeli elbeszélgetésen kell bemutatni a tanulmányi versenyeredményt igazoló dokumentumot.)

 

A sajátos nevelési igényű tanulókra vonatkozó információk:

  1. Iskolánk az alábbi sajátos nevelési igényű tanulókat fogadja:
  • egyéb pszichés fejlődési – súlyos tanulási, figyelem- vagy magatartásszabályozási – zavarral küzdő tanulók.
  1. A sajátos nevelési igényű tanulók felvétele ugyan olyan módon történik, mint a többi 8. osztályos tanulóé (lásd „Rangsorolás”). Ezek a jelentkezők nem képeznek külön rangsort.
  2. A sajátos nevelési igényű tanuló integrált nevelése és oktatása mellett – kötelezően – gyógypedagógus irányításával fejlesztő foglalkozásokban is részesül.
  3. A tanuló – a szakértői véleményben foglaltak alapján – a szülő kérésére felmentéseket és kedvezményeket kaphat.
  4. A szakértői véleményeket kérjük a jelentkezéshez csatolni.

 

A beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel (BTMN) küzdő tanulókra vonatkozó szabályok:

  1. Az ilyen szakvéleménnyel rendelkező tanulókat iskolánk a felvételi eljárás során korlátozás nélkül fogadja.
  2. Felvételük ugyan olyan módon történik, mint a többi 8. osztályos tanulóé (lásd „Rangsorolás”). Ezek a jelentkezők nem képeznek külön rangsort.
  3. A szakértői véleményeket kérjük a jelentkezéshez csatolni.

 

A felvételi elbeszélgetés időpontja: 2021.03.01-03. között (előzetes besorolás alapján) 

  

Elérhetőségek:

Képzéseinkről – a megadott telefonszámon és e-mail címen – az iskola vezetői és az iskolatitkár folyamatosan tájékoztatják az érdeklődőket. Ezen kívül az iskola honlapján (premontrei-keszthely.hu) lehet tájékozódni az aktuális képzési kínálatról.

 

MEGTEKINTÉS, LETÖLTÉS PDF-KÉNT

X
Megszakítás